* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -WSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia |
Zapraszamy Państwa do udziału w regionalnej konferencji przeglądowej - ISO Poznań 20092009-02-23 13:42:04Będziemy omawiali najważniejsze problemy dt ISO w Polsce: * Czy warto wdrażać rozwiązania organizacyjne oparte na standardzie ISO 9001?* Jaka powinna być rola i faktyczne znaczenie pełnomocnika zarządu ds. wdrożenia systemu zarządzania jakością? * Jak doskonalić zarządzanie firmą, czego należy się uczyć, jakie kwalifikacje nabywać i rozwijać?* Czy rozwiązania oparte na ISO sprzyjają obsłudze klienta? 1. Czy ISO nie stoi przysłowiowym bokiem do marketingu?* Czym jest analiza procesowa? Jak ją przeprowadzać w firmie? Na czym polega analityczne spojrzenie na organizm firmowy. Pułapki tego rodzaju podejścia.* Jakim językiem mówić o ISO?... i wiele innych, ważnych tematów! |
|
Partnerskie rozwiązania; hotel a organizator szkolenia2008-12-02 10:11:55Szkolenia, konferencje, kursy, zjazdy, imprezy integracyjne, to wydarzenia, które coraz częściej wpisują się w codzienność firm. Świadczy to o ich rozwoju oraz dążeniu do zachowania najwyższych standardów. Pracownicy wyjeżdżają, przyjeżdżają, nabywają nowe umiejętności, wspólnie bawią się i relaksuj |
|
Polacy coraz chętniej uczą się języka z multimediów2008-10-17 12:15:23Coraz więcej osób uczących się języków obcych korzysta z multimedialnych dodatków edukacyjnych. Programy ułatwiające zapamiętywanie słówek i fraz, multimedialne słowniki i elektroniczne wersje tradycyjnych lekcji pomagają przyswajać wiedzę już co trzeciemu kursantowi. |
|
Kreowanie wizerunku firmy – strategie marketingowe2008-04-08 13:35:19Kiepski wizerunek szkodzi każdej firmie. Jeżeli nie troszczysz się o wizerunek firmy, szybko przekonasz się, że klienci nie troszczą się o Ciebie! |
|
Dziecko w sieci2008-03-02 19:49:1026 lutego 2008 rozpoczęto kampanie bilbordową oraz telewizyjną pod hasłem „Dziecko w sieci” - prowadzoną przez fundację dzieci niczyje. Kampania ta to rodzaj prewencji na niebezpieczeństwa, z jakimi mogą się zetknąć dzieci i młodzież w trakcie korzystania z Internetu. |
Szkolenia kierowanie zespołem Kraków, Mazowieckie Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.